Tak mi się Twoja twarz rozpływa.

Tak mi się Twoja twarz rozpływa

i niknie we mnie jak widnokrąg,

z którego odejść trzeba. Głos Twój,

Twe oczy, uśmiech jak przelotny

wiatr, gdy się o twarz ociera,

jeszcze drży we mnie i jak ptak,

który tak lekko i ostrożnie

w powietrzu waży się, jak gdyby

oddechem był — ulata ze mnie,

rozpływa się i niknie. Próżno —

Ty wiesz, że w szyby nocnej czerń

jak w życie swoje dawne patrzę,

lecz Ciebie tam już nie ma.

Tylko mgła, która w górę się podnosi…….

Tadeusz Borowski

Drodzy wierni czytelnicy blogu Dotyk bólu.

W sobotę minął rok od odejscia Bognny. Zgodnie z Jej życzeniem, z blisko 1300 postów, zostawiam tylko dwie kategorie, głównie wiersze. Wiem, że to okalecza oryginalną wersję bloga, ale wiem też, że Bognna sama zamierzała tak w przyszłości zrobić. Będę dalej zaglądał na ten blog i odpowiadał na ewentualne komentarze.

J. mąż Bognny

À propos, prawdziwe imię Bognny to Bogusia od Bogusława

11 myśli na temat “Tak mi się Twoja twarz rozpływa.

  1. Często wspominam Bognnę czytając jej komentarze u siebie. Myślę, że też się śmieje gdzieś tam, skąd może zerkać na naszą rzeczywistość.
    Pozdrawiam Cię serdecznie J. i Hectora podrap za uszkami 🐕

    Polubienie

    1. Droga Anno,
      Twoje komentarze zawsze dodają mi otuchy. Napisz co u Ciebie. Hector i ja mamy się dobrze. Mieszkamy teraz więcej w Polsce, w Toruniu, niż w naszym Leuven w Belgii.
      Pozdrowienia również dla Twoich piesków.
      J.

      Polubione przez 1 osoba

      1. Koniecznie pogłaszcz Hectora 🙂 Zapraszam Cię na mój blog, tam jest na bieżąco pokazane nasze życie, czyli ludzi i kochanych psich staruszków, bo one już naprawdę należą do grupy seniorów. Trzymajcie sie obaj, serdecznie pozdrawiam i zapraszam, może Hector będzie pisał komentarze 😉 🐕

        Polubienie

    1. Świat się kręci dalej a tu trzeba „żyć bez powietrza”.

      Bardzo się cieszę z każdego Twojego wpisu.

      Od jakiegoś czasu szczęście się jednak do mnie na nowo uśmiecha.

      Pozdrawiam serdecznie J.

      Polubienie

Dodaj komentarz